ترجمه تخصصی متون برق

ترجمه تخصصی متون برق یکی از خدماتی است که به دو شکل ترجمه فارسی به انگلیسی و ترجمه انگلیسی به فارسی توسط ترجمه سنتر ارائه می شود.  مترجمان رشته مهندسی برق، خدمات ترجمه تخصصی متون برق مورد نیاز برای استفاده های صنعتی و غیر صنعتی را ارائه می کنند.

ترجمه تخصصی متون برق
ترجمه تخصصی متون برق

طیف ترجمه آنقدر وسیع شده است که حتی صنایعی مانند مهندسی برق نیز متوجه شده اند که نیاز به بروز رسانی خود با ترجمه های معتبر دارند. این صرفاً به دلیل مزایای عمده ترجمه تخصصی متون برق می باشد:

ترجمه تخصصی متون برق
ترجمه تخصصی متون برق

از آنجایی که این صنعت یک صنعت بسیار گسترده است، مفاهیم و تکنولوژی باید به روز رسانی شوند. از این رو، برای گسترش این آگاهی، شرکت ها متوسل به ترجمه انواع مختلف اسناد فنی می شوند. ترجمه یک روش ایده آل برای جذب مشتریان است. ترجمه نیز به نفع کارآفرینان هم می باشد زیرا آنها شرکت خود را در سطح بین المللی نشان می دهند در اغلب اوقات، مهندسان یک کشور اسناد فنی خود را به کشور های دیگر ارسال می کردند تا یک راه حل موثر برای مشکل فنی پیدا کنند (که ممکن بود مانع پیشرفت پروژه شان شود). در این مواقع، ترجمه نقش اصلی را ایفا می کند.

ترجمه تخصصی متون برق
ترجمه تخصصی متون برق

ارائه ترجمه با کیفیت در همه حوزه های اصلی

ما از مترجمان فنی ماهر استفاده می کنیم که به خوبی با جزئیات صنعت مهندسی برق آشنا هستند. از این رو، کلیه خدمات ترجمه ما دربرگیرنده همه زمینه ها / زیر زمینه در این بخش می باشند. حوزه های اصلی عبارتند از:

■ الکترونیک

■ میکرو الکترونیک

■ کامپیوترهای دیجیتال

■ مهندسی فرکانس رادیو

■ مهندسی قدرت

■ پردازش سیگنال

■ ارتباطات از راه دور

■ ابزار دقیق

■ سیستم های کنترل

ترجمه تخصصی متون برق
ترجمه تخصصی متون برق

کیفیت در ترجمه مقالات رشته مهندسی برق

همانند کلیه زیر زمینه های موجود در بخش مهندسی برق، ما همه اسنادی که زمینه های فوق الذکر را تحت پوشش قرار می دهند را ترجمه می کنیم. برخی از اسنادی که در بالاترین سطح کیفیت ترجمه می شوند عبارتند از:

– مطالب شرکتی

– دفترچه های راهنما و دفترچه عملیات ایمنی

– مدارک مشخصات ابزار مهندسی

– نقشه های فنی

– تولیدی ها و فرآیندها

– اسناد و مدارک مربوط به استقرار سیستم های برق، انتقال قدرت و لوازم خانگی و سایر اسناد مرتبط

ترجمه تخصصی متون برق
ترجمه تخصصی متون برق

چرا ما متفاوت هستیم؟

ترجمه سنتر همیشه تحسین کننده کیفیت و اصالت بوده است. از این رو، در صنعت ترجمه، ما همواره سعی می کنیم راه حل های موثر ترجمه را به مشتریان خود ارائه دهیم، به طوری که آنها به راحتی بتوانند بهترین ترجمه را با کمترین قیمت دریافت کنند. این تلاش و فداکاری نسبت به کار ترجمه، باعث تمایز ما از سایر شرکت های ترجمه می شود. علاوه بر این، برخی از ویژگی های منحصر به فرد وجود دارند که باعث متمایز شدن ما می شوند که عبارتند از:

♦ موضوع ترجمه مهم نیست، ما همه این اسناد را با حداکثر دقت و کیفیت ترجمه می کنیم.

♦ تخصص زیاد در ترجمه اسناد و مدارک

♦ قابلیت کار به فرمت های مختلف

♦ پشتیبانی شده توسط مترجمان فنی فوق العاده با استعداد و با دانش دقیق در زمینه ترجمه تخصصی متون مهندسی برق.

ترجمه تخصصی متون برق
ترجمه تخصصی متون برق

انطباق با اصطلاحات دقیق

در حین ترجمه اسناد و مدارک فنی، ما مطمئن می شویم که اصطلاحات دقیق در متن ترجمه شده مورد استفاده قرار گرفته اند. از آنجایی که ما دارای مترجمان با تجربه هستیم، ترجمه های ارائه شده بی نظیر هستند و اصطلاحات تخصصی متون مهندسی برق به درستی ترجمه شده اند. علاوه بر این، قبل از تحویل ترجمه به مشتری، ترجمه از نظر کیفیت های مورد بررسی قرار می گیرد.

 

ورود

برای ارسال فایل ، باید ابتدا داخل سایت ثبت نام نمایید

لطفا فایل موردنظر خود را آپلود و ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما :